jueves, 9 de enero de 2020

ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΓΑΠΗ


Ο Ιησούς είναι πολύ σαφής όταν λέει ότι ένας χριστιανός πρέπει να ξαναγεννηθεί εάν θέλει να δει τη βασιλεία του Θεού. 
"Ο Ιησούς απάντησε και του είπε:" Αληθινά, αληθώς, σας λέω, αυτός που δεν γεννήθηκε ξανά δεν μπορεί να δει τη βασιλεία του Θεού ... Αληθινά, αληθώς, σας λέω, αυτός που δεν γεννήθηκε από το νερό και το Πνεύμα, Δεν μπορείτε να εισέλθετε στη βασιλεία του Θεού. Αυτό που γεννιέται από τη σάρκα είναι η σάρκα. και αυτό που γεννιέται από το Πνεύμα είναι το πνεύμα ». Ιωάννης 3: 3-6.    
Είναι προφανές ότι ο Θεός δεν μιλά για φυσική αναγέννηση. Είναι μιλάμε για μια νέα λαχτάρα - Μια πνευματική μεταμόρφωση.  
Γιατί είναι απαραίτητο να ξαναγεννηθούμε;
Πριν ξαναγεννηθώ, οδηγώ από τις δικές μου ανθρώπινες κλίσεις, που ονομάζονται και οι επιθυμίες της σάρκας. Γενικά αυτές οι κλίσεις καθοδηγούν τις σκέψεις και τις αποφάσεις μου. Αλλά οι επιθυμίες της σάρκας δεν οδηγούν σε μια ζωή στον Χριστό, στην οποία με καλούν. Η προσέλκυση σε επιθυμίες, όπως η υπερηφάνεια, η τεμπελιά, η απληστία, ο φθόνος, ο εγωισμός και πολλοί άλλοι, οδηγούν στην αμαρτία. Ο Ιησούς περιγράφει τη νοοτροπία εκείνων που δεν έχουν γεννηθεί ξανά με αυτόν τον τρόπο: "Επειδή λέτε: είμαι πλούσιος, έχω εμπλουτιστεί και δεν χρειάζομαι τίποτα. και δεν ξέρεις ότι είσαι άτυχος, άθλιος, φτωχός, τυφλός και γυμνός ». Αποκάλυψη 3:17.     
Μέχρι να αναγνωρίσω ότι εγώ περιγράφω σ 'αυτό το στίχο ότι είμαι στο σημείο όπου μπορώ να αναγεννηθώ "του ύδατος και του Πνεύματος". Τίποτα που γεννιέται από τη σάρκα, ως φυσικό πρόσωπο, δεν μπορεί να υπηρετήσει τον Θεό. Όταν αναγνωρίζω ότι δεν είμαι σε θέση να κάνω καλό, τότε ο Θεός μπορεί να αναλάβει. Πρέπει να παραδώσω απολύτως τα πάντα για να γεννηθώ από το Πνεύμα - είναι μια γέννηση στο μυαλό και στην καρδιά. Θεωρώ τον εαυτό μου νεκρό στις επιθυμίες της σάρκας και ζωντανό στις παρορμήσεις του Πνεύματος.      
"Με τον Χριστό είμαι σταυρωμένος μαζί, και δεν ζουν πλέον, αλλά ο Χριστός μένει μέσα μου. και αυτό που ζουν τώρα στη σάρκα, μένω με την πίστη του Υιού του Θεού, που με αγάπησε και έδωσε τον εαυτό του για μένα. » Γαλάτες 5:20. 
Φυσικά, εξακολουθώ να έχω μια σάρκα που θέλει να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του, αλλά τώρα οι επιθυμίες αυτές νικώνται και δεν έχουν περισσότερη δύναμη πάνω μου, γιατί τώρα είμαι ζωντανός σύμφωνα με όσα καθοδηγεί το Πνεύμα, που είναι η αλήθεια. Ο "παλαιός μου", όπως ο Παύλος καλεί τη νοοτροπία εκείνων που δεν έχουν ξαναγεννηθεί, πρέπει να παραμείνει σταυρωμένος με τον Χριστό και η νέα ζωή στην οποία γεννήθηκα είναι η ζωή του Χριστού. Η ζωή του Ιησού εκδηλώνεται στη θνητή μου σάρκα (2 Κορινθίους 4:11). Ακριβώς επειδή γεννήθηκα από το Πνεύμα και το Πνεύμα μένει μέσα μου, ότι έχω τη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό και επίσης να σταυρώσω στις επιθυμίες της σάρκας και να ζήσω για τον Χριστό. (Ρωμαίους 15:13).             
Μια νέα λαχτάρα
Το όλο κεφάλαιο των Κολοσσακίων 3 είναι μια καλή περιγραφή ενός χριστιανού που έχει γεννηθεί και πάλι, ξεκινώντας από αυτό: "Αν, λοιπόν, αναστηθήκατε με τον Χριστό, αναζητήστε τα παραπάνω, όπου ο Χριστός κάθεται στο δεξί χέρι του Θεού. Ρυθμίστε το μυαλό σας στα παραπάνω πράγματα, όχι σε εκείνα που βρίσκονται στη γη. Επειδή έχετε πεθάνει και η ζωή σας είναι κρυμμένη με τον Χριστό στο Θεό. Όταν ο Χριστός, η ζωή σου, εκδηλώνεται, τότε θα εκδηλωθεί μαζί του και στη δόξα ». Κολοσσαείς 3: 1-4.       
Ξέρω ότι ήμουν αναγεννημένος όταν στην καρδιά μου δεν θέλω τίποτα από αυτή τη γη, αλλά ότι έχω μόνο την επιθυμία να υπηρετήσω τον Θεό και να τον αφήσω να έχει έλεγχο στη ζωή μου. μια λαχτάρα για να ζήσει για αιωνιότητα αντί για οτιδήποτε άλλο σε αυτόν τον κόσμο. μια λαχτάρα όπως ο Ιησούς «δεν θέλω γίνει, αλλά η δική σου». Λουκάς 22:42.   
Είναι πάνω στο οποίο είμαι πρόθυμος να αφήσω τη δική μου δύναμη, τη δική μου υπερηφάνεια, την ανοησία μου και την ανθρώπινη ικανότητα μου που μπορώ να ακολουθήσω την καθοδήγηση του Πνεύματος και ότι ο Θεός μπορεί να κάνει το θέλημά Του. Εκεί βρίσκω ότι με τη δύναμη του Πνεύματος, όλα είναι δυνατά. Μπορώ να κινηθώ τα βουνά στη ζωή μου και αυτό που σκέφτηκα ήταν αδύνατο, η νίκη επί της αμαρτίας γίνεται δυνατή. Είμαι μετασχηματισμένος. Είμαι μια νέα δημιουργία και άφησα τον Θεό να σχηματίσει και να μου χτυπήσει σύμφωνα με το πρόσωπο που θέλει να είμαι.      
Βλέποντας τη βασιλεία του Θεού
Τώρα βλέπω τη βασιλεία του Θεού. Τα μάτια μου ανοίγουν για να δουν πέρα ​​από τα γήινα πράγματα. Μπορώ να δω τι πραγματικά έχει αξία. Με τη βασιλεία του Θεού έρχεται ό, τι είναι πραγματικά καλό, τόσο σε αυτόν τον κόσμο όσο και στην αιωνιότητα. Επομένως, η αναζήτηση της βασιλείας του Θεού είναι το πιο κερδοφόρο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος.  
"Ο Θεός του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο Πατέρας της δόξας, μπορεί να σας δώσει ένα πνεύμα σοφίας και αποκάλυψης στη γνώση του, διαφωτίζοντας τα μάτια της κατανόησης σας, για να μάθετε ποια είναι η ελπίδα ότι σας έχει καλέσει, και ποια είναι τα πλούτη της δόξας της κληρονομιάς του στους αγίους και το οποίο το υπέρτατο μεγαλείο της εξουσίας του σε εμάς που πιστεύουμε, σύμφωνα με τη λειτουργία της δύναμης της δύναμής του "( Εφεσίους 1: 17-19).   

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Entrada destacada

LA LUCHA CONTRA LAS OBRAS DE LA CARNE: LASCIVIA

  Por Víctor Pérez D.   La lucha contra las obras de la carne, en particular la lascivia, es un tema de gran profundidad y relevancia en el ...