jueves, 9 de enero de 2020

נולד שוב


ישוע ברור מאוד כאשר הוא אומר שצריך להיוולד מחדש נוצרי אם הוא רוצה לראות את מלכות האל
"ישוע ענה ואמר לו" באמת, באמת, אני אומר לך, מי שלא נולד מחדש לא יכול לראות את מלכות האל ... באמת, באמת, אני אומר לך, מי שלא נולד מים ורוח אינך יכול להיכנס למלכות האלמה שנולד מהבשר הוא בשרומה שנולד מהרוח הוא רוח. " ג'ון 3: 3-6.    
ברור שאלוהים לא מדבר על להיוולד מחדש פיזיתהוא מדבר על כמיהה חדשהטרנספורמציה רוחנית.  
מדוע יש צורך להיוולד מחדש
לפני שנולדתי מחדש אני מונחה על ידי הנטיות האנושיות שלי, הנקראות גם רצונות הבשרבדרך כלל הנטיות הללו מנחות את המחשבות וההחלטות שליאך רצונות הבשר אינם מובילים לחיים במשיח, אליהם אני נקראכניעה לרצונות כמו: גאווה, עצלות, תאוות בצע, קנאה, אנוכיות ורבים אחרים מובילים לחטאישו מתאר את המנטליות של אלה שלא נולדו מחדש בדרך זו: "כי אתה אומר: אני עשיר והעשירתי את עצמי, ואינני זקוק לשום דברואתה לא יודע שאתה חסר אונים, אומלל, עני, עיוור ועירום. " התגלות 3:17.     
רק עד שאכיר כי אני זה שמתאר בפסוק זה שאני בנקודה שבה אוכל להיוולד מחדש "מים ורוח". שום דבר שנולד מהבשר, כאדם טבעי, לא יכול לשרת את אלוהיםכשאני מזהה שאני לא מסוגל לעשות טוב, אז אלוהים יכול להשתלטאני צריך למסור את הכל באופן מוחלט כדי להיוולד מהרוח - זו לידה בתודעה ובלבאני מחשיב את עצמי מת לרצונות הבשר וחי לדחפי הרוח.      
"עם ישו אני נצלב יחד ואני כבר לא חי, אבל ישו חי בתוכיומה שאני חי עכשיו בבשר, אני חי באמונה של בן האלוהים, שאהב אותי ונתן את עצמו למעני. " גלטים 5:20
כמובן שעדיין יש לי בשר שרוצה לספק את רצונותיו, אבל עכשיו התשוקות הללו מובסות ואין לי יותר כוח עלי, לעת עתה אני חי לפי מה שהרוח מנחה , וזו האמת. "הזקן שלי", כפי שפול מכנה את המנטליות של אלה שלא נולדו מחדש, חייב להישאר צלוב עם ישו והחיים החדשים אליהם נולדתי הם חיי המשיחחייו של ישו באו לידי ביטוי ב שלי בשר התמותה (2 Corinthians 4:11). דווקא מכיוון שנולדתי מהרוח, והרוח חיה בתוכי, יש לי את הכוח לעמוד בפיתוי, ואשאר גם כן הצלוב לרצונות הבשר ולחיות למען המשיח. (הרומים 15:13).             
כמיהה חדשה
הפרק כולו של קולוסיאנים ג 'הוא תיאור טוב של נוצרי שנולד מחדש, מתחיל בזה: "אם כן קמתם עם ישו, חפש את הדברים שלמעלהשם ישו יושב לימינו של האלקבעו את דעתכם על הדברים שלמעלה, לא על אלה עלי אדמותמכיוון שמתת, וחייך מוסתרים עם ישו באלוהיםכאשר המשיחחייך, יבוא לידי ביטוי, גם אתה יבוא לידי ביטוי עמו בתפארת. "קולוסים 3: 1-4.       
אני יודע שנולדתי מחדש כשבליבי אני לא רוצה שום דבר מהארץ הזו, אלא שיש לי רק כמיהה לעבוד את אלוהים ולתת לו לשלוט בחייכמיהה לחיות לנצח במקום כל דבר אחר בעולם הזהכמיהה כמו ישוע של "רצוני לא ייעשה, אלא שלך." לוק 22:42.   
זה פשוט איך אני מוכן לעזוב את הכח שלי, הגאווה שלי, הטיפשות שלי ואת היכולת האנושית שלי שיכול לעקוב אחרי הדרכתו של הרוח ו כי אלוהים יכול לעשות את רצונושם אני מגלה שכוח הרוח הכל אפשריאני יכול להזיז הרים בחיי ומה שחשבתי בלתי אפשרי, ניצחון על חטא, הופך להיות אפשריאני משתנהאני יצירה חדשה, ואני נותנת לאלוקים לעצב ולעצב אותי בהתאם לאדם שהוא רוצה שאהיה.      
לראות את מלכות האל
עכשיו אני רואה את מלכות האלעיני נפקחות לראות מעבר לדברים ארצייםאני יכול לראות מה באמת יש לו ערךעם ממלכת אלוהים הוא הדבר היחיד הוא באמת טוב, שניהם ב בעולם הזה וגם בעולם הנצחלכן, חיפוש מלכות אלוהים הוא הדבר הרווחי ביותר שאדם יכול לעשות.  
"שאלוהי אדוננו ישוע המשיח, אבי הכבוד, עשוי לתת לך רוח של חוכמה והתגלות בידיעתוומאיר את עיני הבנתך, כך שתוכל לדעת מה התקווה שהוא קרא לך, ומה העושר של תהילת ירושתו בקדושים, ואיזו עוצמתו העליונה של כוחו אלינו אנו מאמינים, על פי פעולת כוח כוחו. " האפסיים 1: 17-19.   

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Entrada destacada

LA LUCHA CONTRA LAS OBRAS DE LA CARNE: LASCIVIA

  Por Víctor Pérez D.   La lucha contra las obras de la carne, en particular la lascivia, es un tema de gran profundidad y relevancia en el ...